Untuk order, SMS/WASAP/WECHAT KE 013-243 4729

Welcome


Khamis, 3 April 2014

Its My B_Day!!!


Today is my burfday!!

Hoyeehh...!!

Happy but nothing surprise..hmm..just received wish from my beloved friend..

Waiting hubby to make surprise on my day buttt...hrmm...he nothing to do..just wish only this morning..

Alhamdulillah, hope my life will happy forever with my lovely hubby, both of double Z, and my big big family..

Love u all..

Still waiting cake..

**sapa la nak belikan kek ni..huuhuu..

4 April 2014 21:30
.
.
.
.
.
.
taaadaaaa...


Dapat jugak kek..hmm..nyum..nyum...

Memang sedap!!

Puas hati!!

Hehehe...

Strobery dah hilang di petik ZarifZaquan..

2 biji strobery tu dia yang punya..mummy sempat tengok sebijik je..hahah...


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...